Mercenaries: Playground of Destruction

Mercenaries: Playground of Destruction ( dt. : Mercenaries : Playground of Destruction ) is een video game van Pandemic Studios . Het werd uitgebracht in 2005 voor PlayStation 2en Xbox . In 2008 werd de opvolger ” Mercenaries 2: World in Flames “ voor PlayStation 2, PlayStation 3 , Xbox 360 en pc uitgebracht.

Spelprincipe

De speler controleert een huurling in het perspectief van een derde persoondoor een Noord-Koreaans crisisgebied. Hij kan dit te voet doen of aan boord van verschillende voertuigen. Het leidende element van het spel is om gezochte mensen te neutraliseren (doden of vangen). Elke doelpersoon wordt vertegenwoordigd door een speelkaart uit een 52-blad. Het spel is verdeeld in vier secties die overeenkomen met de kleuren van het kaartblad. De speler moet dus een bepaald niveau van bewustzijn bereiken door doelen te beveiligen, om de zogenaamde Ass-volgorde te ontgrendelen. Hierin probeert men in een kleiner, geïsoleerd deel van de spelwereld de persoon te neutraliseren die de aas vertegenwoordigt van de kleur in wiens spelsectie de speler zich momenteel bevindt. Dus de kruiskaarten zijn burgers en meestal functionarissen van de voormalige, verdreven regering, het vinkje voor het grote leger, de hartwetenschapper (vooral nucleair onderzoeker) en de schoppen dekken de persoonlijke lijfwachten alsook de hoogstgeplaatste ondergeschikten van de antagonist generaal Choi Song (aas van schoppen). Na het voltooien van de bestelling wordt de volgende kaartkleur ontgrendeld (en verdwijnen de spelwereld-gerelateerde invloeden van de oude kleuren, zoals onbeveiligde nummerkaarten en de bunkers die tot hun omgeving behoren, evenals voertuigen). Met de voltooiing van de laatste volgorde waarin de speler General Song doodt of vasthoudt, ontvangen ze $ 100 miljoen en begint het spel opnieuw. Eerst speel je in het zuiden ( Na het voltooien van de bestelling wordt de volgende kaartkleur ontgrendeld (en verdwijnen de spelwereld-gerelateerde invloeden van de oude kleuren, zoals onbeveiligde nummerkaarten en de bunkers die tot hun omgeving behoren, evenals voertuigen). Met de voltooiing van de laatste volgorde waarin de speler General Song doodt of vasthoudt, ontvangen ze $ 100 miljoen en begint het spel opnieuw. Eerst speel je in het zuiden ( Na het voltooien van de bestelling wordt de volgende kaartkleur ontgrendeld (en verdwijnen de spelwereld-gerelateerde invloeden van de oude kleuren, zoals onbeveiligde nummerkaarten en de bunkers die tot hun omgeving behoren, evenals voertuigen). Met de voltooiing van de laatste volgorde waarin de speler General Song doodt of vasthoudt, ontvangen ze $ 100 miljoen en begint het spel opnieuw. Eerst speel je in het zuiden (DMZ naar Pyongyang ) en de tweede helft van het spel in de noordelijke provincie ( Taechon naar Dandong , Volksrepubliek China ).

Orders

In Mercenaries geeft elke zijde drie orders per kaartkleur vrij aan de speler. Om een ​​bestelling te accepteren, gaat u naar het hoofdkantoor van elke pagina, waar u vervolgens over de bestelling wordt geïnformeerd. Aan het begin van elk gesprek zegt de client een specifieke spreuk die varieert met de huidige instelling van de pagina naar de speler en de huidige kaartkleur. Volgende volgt een uitleg over de opdracht. Daarna zijn er nog drie “uitspraken” die met een tijdsinterval worden gezegd (variërend van bestelling tot bestelling). Tijdens het gesprek kan iemand de kamer verlaten en dus de opdracht weigeren of naar de vertegenwoordiger van de vertegenwoordiger van de contractpartij gaan, hem toespreken en daarmee aan de opdracht beginnen.

Aan het einde van een bestelling krijgt u uw lonen betaald, die u kunt verhogen met secundaire doelen.

De laatste orders aan alle kanten hebben te maken met het volgen van een hoge kaart (AN biedt altijd de volgorde van de bestelling aan, er is een bepaalde hoeveelheid informatie nodig, die wordt bereikt door een deel van de nummer- / afbeeldingkaarten vast te leggen / te liquideren).

Overig

De naam van de huursoldaatorganisatie Executive Operations [ExOps] doet sterk denken aan de Executive Executives [EO] van de particuliere beveiliging en het militaire bedrijf. Het bedrijfsembleem van ExOps heeft, evenals Executive Outcome, een springer van een schaakspel als heraldisch dier. In 1999 werd Executive Outcome ontbonden. Daarnaast is er een kaart in het spel waarop het propagandadorp te vinden is. In dit dorp zijn alle huizen alleen gebouwd met stalen liggers en volledig leeg.

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *